Um estudo da marca no âmbito da internet
DOI:
https://doi.org/10.15675/gepros.v0i3.123Abstract
This paper is a methodological exposition of theories which point out the branding concept and the Internet. It is firstly presented as an essay and then complemented by a theoretical referential review, by means of a conceptual critical analysis on some aspects related to the topic. Yet, it shows a theoretical design on brands, the Internet and marketing within the Internet context. Finally, it is observed that branding since the application of Internet tools have acquired a new dynamics and new values have been created. This way, within a global and competitive context, the brands, in connection with the virtual aspect of the Internet, may be an inexorable competitive edge source for companies wishing to constantly compete in an endless and metamorphic market. Keywords: Internet; Brands; Marketing; Branding.Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
O(s) autor(es) do artigo autorizam a publicação do texto na revista e garantem que a contribuição é original e inédita, não estando em processo de avaliação em outra(s) revista(s). As opiniões, ideias e conceitos emitidos nos textos são de inteira responsabilidade do(s) autor(es), não sendo a revista responsável por tais conteúdos.
Os editores da revista reservam o direito de efetuar ajustes textuais e de adequação às normas da publicação, caso necessário.
Os autores mantêm os direitos autorais sobre o trabalho e concedem à revista o direito de primeira publicação, sendo o trabalho simultaneamente licenciado sob a Attribution 4.0 International (CC BY 4.0), o que permite o compartilhamento do trabalho com reconhecimento da autoria e publicação inicial nesta revista.
Os autores têm autorização para firmar contratos adicionais, separadamente, para distribuição não-exclusiva da versão do trabalho publicada nesta revista (ex.: publicar em repositório institucional ou como capítulo de livro), com reconhecimento de autoria e publicação inicial nesta revista.